Skip to main content
Beantwoord

Wegvallende wifi (Box 12)

  • 17 August 2024
  • 5 reacties
  • 31 keer bekeken

Onze modem v12 valt meerdere keren per dag weg. Hebben alles al gedaan reset enz. Wil graag een oplossing.

Hoi @Diana nancy . Als de lijn helemaal uitvalt kan dat aan ons domein liggen.

Om dit allemaal goed te analyseren kun je het beste bellen met 0800 0402.  Dan kan een collega live meekijken en desnoods een monteur of nieuw modem sturen.


Heb al zo vaak gebeld. Maar worden niet serieus genomen. Modem moet 5x uitvallen op 1 dag willen ze een modem sturen of monteur. We zijn nu aan het vergelijken bij andere aanbieders. Die ons misschien wel serieus nemen en wel goede wifi kunnen geven. Dit probleem duurt ons nu al te lang.


Al meer als 4 maanden op en neer bellen met kpn. En nog werkt het niet. Wifi valt elke x weg. Heb gevragen om modem om te ruilen doen ze niet. Waardeloos dit. Ze hebben hem al meerdere x uitgemeten en zien dat hij 4x op een dag wegvalt. Maar dit moet 5x zijn om een modem om te ruilen. Of een monteur te sturen. Zeer slechte service dit. 

 

Admin: topics samengevoegd


Ik kom ook niet ingelogd op mijn v12 modem. Ben er zo klaar mee. Wifi valt weg en kan niet eens met mijn ww mijn modem in. Modem omruilen of monteur sturen doen ze ook niet. Onze wifi valt 4x uit maar ze kunnen pas bij 5x een nieuwe modem versturen of monteur. Wij zijn al meer als 4 maanden bezig met een oplossing. Echternhelpt kpn NIET heb al 1000x aan de lijn gehangen met kpn. En niemand helpt ons.

 

Admin verplaatst naar eigen topic


Hoi @Diana nancy . Op het forum helpen klanten elkaar.  Wij springen hier en daar bij maar we doen geen één op één analyse met klanten. Daar is de telefonische ingang voor.

Ik snap dat je al vaak gebeld hebt maar als je storing blijft houden moeten ze je daar gewoon bij proberen te helpen.  Waar gaat het mis dan? Ik neem aan dat ze samen met jou de boel analyseren? 


Reageer