Skip to main content

Sinds afgelopen vrijdag valt de Wi-Fi continu weg. Na een herstart of reset gaat het weer maximaal 15 minuten goed en dan valt het op alle apparaten weg. Vast internet blijft wel gewoon werkend. Ik heb een v10. Is sinds de vorige problemen met de v10a vervangen, wat een hele tijd probleemloos is gegaan. Wifi manager ook geprobeerd diverse malen, heeft nog niks opgeleverd helaas. 

Hi @JaRe, opvallend - en niet fijn - dat je wifi sinds kort steeds wegvalt. Goed dat je het aankaart!

Je hebt al verschillende dingen geprobeerd lees ik. Even voor de zekerheid; heb je de Experia Box een volledige reset volgens stap 2 gegeven? Goed dat je ook onze Wifi Manager al doorlopen hebt. Er komt altijd een resultaat uit rollen als je 'm doorloopt, wat was de conclusie bij jou? 


Ik had inderdaad alles gedaan volgens de site ook de volledige handmatige reset volgens stap 2.

Gek genoeg lijkt het euvel nu verholpen. Vandaag ineens na 4 dagen tijd spontaan weer stabiele wifi op alle apparaten.

 

Dus kan weer een slotje op…

 

In ieder geval bedankt voor je moeite.


Ik had inderdaad alles gedaan volgens de site ook de volledige handmatige reset volgens stap 2.

Gek genoeg lijkt het euvel nu verholpen. Vandaag ineens na 4 dagen tijd spontaan weer stabiele wifi op alle apparaten.

 

Dus kan weer een slotje op…

 

In ieder geval bedankt voor je moeite.

Het klinkt alsof er een paar dagen een storingsbron in je buurt gezeten heeft/aan gestaan heeft, dat je wifi verbinding verstoord heeft. In ieder geval goed om te horen dat je verbinding nu goed werkt, dat is het belangrijkste. Als je vragen hebt of als je toch hulp gebruiken kunt, laat het dan gerust weten.