Skip to main content
Antwoord

Wegvallende wifi met KPN Box 12 en 4 Superwifi punten

• May 3, 2025
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Om de zoveel maanden heb ik problemen met de wifi van KPN

ik heb een glasvezel abonnement met een v12 box en 4 super wifi punten. 

maanden werkt het goed, en opeens blijft de wifi in de lucht maar heeft geen verbinding met internet. 
de vast bedraadde apparatuur heeft dat wel. Herstarten van het modem lost het probleem tijdelijk op. Wat kan dit zijn?

ook lokaal is het modem niet meer te benaderen, maar de hue verlichting bv wel

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Gunthert, problemen met wifi is niet fijn. 

Goed om te weten dat je bedraad aangesloten apparaten wel verbinding houden. Dat betekent dat 't echt met wifi te maken heeft. Doordat je wifi verbinding draadloos is en door de lucht verstuurd wordt, is het gevoelig voor andere signalen en storingsbronnen in je omgeving. Daardoor kan het even zoeken zijn naar de juiste oplossing; we helpen je hier graag op weg.

Alvast een eerste tip: Heb je onze Wifi Manager al eens gevolgd? Dit is een handige servicetool, die je verbinding voor je controleert en je helpt om wifi zo optimaal mogelijk in te stellen. Er komt ook altijd een tip of resultaat uit rollen, ik ben benieuwd welke dat bij jou is, en hoe het na het volgen van de Wifi Manager gaat!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Gunthert, problemen met wifi is niet fijn. 

Goed om te weten dat je bedraad aangesloten apparaten wel verbinding houden. Dat betekent dat 't echt met wifi te maken heeft. Doordat je wifi verbinding draadloos is en door de lucht verstuurd wordt, is het gevoelig voor andere signalen en storingsbronnen in je omgeving. Daardoor kan het even zoeken zijn naar de juiste oplossing; we helpen je hier graag op weg.

Alvast een eerste tip: Heb je onze Wifi Manager al eens gevolgd? Dit is een handige servicetool, die je verbinding voor je controleert en je helpt om wifi zo optimaal mogelijk in te stellen. Er komt ook altijd een tip of resultaat uit rollen, ik ben benieuwd welke dat bij jou is, en hoe het na het volgen van de Wifi Manager gaat!