Skip to main content

in splitlevelhuis volgende probleem: in achterste ruimte ongeveer 10 mtr van Experiabox V10a volgend probleem: slechte tot geen wifi, wifi manager gemeten snelheid 6 mb, na update nu 18-20 mb. Gemeten voor de ruimte, ga ik 0,5 mtr verder de ruimte in valt wifi/internet weg.

Zou het probleem op te lossen zijn door plaatsing van 2 Super wifi punten ? Een punt zou dan 6 mtr van het modem geplaatst kunnen worden. Graag een reactie

Dat zal een kwestie van proberen zijn. Lukt het niet dan kan je ze terug sturen binnen 14 dagen. Overigens heb je met de bekabelde uitvoering veel meer kans op een succes.  Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Ok, ik ga proberen. Bedankt.


Goedemiddag @mol0 en welkom op het Forum!

 

Hopelijk is de KPN Wi-Fi Manager van nut geweest en heeft deze een oplossing aangeboden in de vorm van gratis KPN Experia Wi-Fi. Daarmee zou je ook nog besparen ten opzichte van de aanschaf van Super Wi-Fi dus ik hoop dat dit in jouw situatie voor het gewenste resultaat zorgt! Laat je het ons weten hoe dit is afgelopen?


Met WIFI manager stukken verbetert, maar toch niet voldoende constant signaal. Toch Super-Wifi aangeschaft en geinstalleerd 5 Ghz, resultaat: super !!

Bedankt.


Reageer