Skip to main content

Goedendag sinds we glasvezel hebben gekregen hebben we last van weg vallende  wifi en trage verbinding . al tig keer geprobeerd de wifi manager ma valt telkens weg als ik wil meten dus dat schiet niet op ! en ook al tig keer reset gedaan en terug na fabrieksinstellingen ma helpt niks ! de monteur heeft tijdens de installatie van glasvezel een andere modern geplaats  sinds dien problemen met wifi ! ik heb ook al paar x contact met jullie gehad ma geen oplossing gekregen of wat dan ook . alleen ma probeer de wifimanager ma dat lukt niet om verder te komen ! ik verwacht nu via deze weg een oplossing te krijgen ???

Goedendag sinds we glasvezel hebben gekregen hebben we last van weg vallende  wifi en trage verbinding . al tig keer geprobeerd de wifi manager ma valt telkens weg als ik wil meten dus dat schiet niet op ! en ook al tig keer reset gedaan en terug na fabrieksinstellingen ma helpt niks ! de monteur heeft tijdens de installatie van glasvezel een andere modern geplaats  sinds dien problemen met wifi ! ik heb ook al paar x contact met jullie gehad ma geen oplossing gekregen of wat dan ook . alleen ma probeer de wifimanager ma dat lukt niet om verder te komen ! ik verwacht nu via deze weg een oplossing te krijgen ??? dus een wifi versterken komt dr dus op deze manier ook niet uit omdat t niet wil lukken met de tool helaas ten einde raad want dit is geen doen zo .

 


:grinning:


Geregeld 

 

 


.


Hey @Marionekke! Volgens mij is het nog niet opgelost en heb je per ongelijk je eigen bericht als beste antwoord geselecteerd, klopt dit? 
Valt alleen de wifi weg? Of ook de bekabelde verbinding? 
Valt de verbinding weg bij alle apparaten tegelijk of af-en-toe bij één van de apparaten? 
Denk graag met je mee!