Skip to main content

elke dag valt mijn wifi verbinding weg speedtest geeft 70 aan maar sins ik op dit adres woon is mijn wifi niet te doen
bellen via kpn kan al niet

maar ook een gesprek via internet is niet mogelijk als ik thuis ben.
en dit is naast de router nog niet mogelijk mijn internet is 5 minuten en vervolgens is het weer weg zodra ik weer wifi verbinding probeer te maken lukt dit vrijwel direct router is al tig keer van stroom geweest maar probleem blijft bestaan.

Router experia box v10

 

Balen dat je een wegvallende wifi verbinding ervaart, @Smallangell! Dat lijkt me niet prettig. Ervaar je de wegvallende verbinding alleen met wifi of valt jouw televisie bijvoorbeeld ook uit?

Indien je alleen problemen met wifi ervaart, raad ik je aan om onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 mbit/s, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.

Indien je problemen verder gaan dan alleen wifi, dan kan het helpen om het modem een reset te geven. Hiermee wordt het modem teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Helpt dit niet, kan je dan aangeven of de lampjes op jouw Experia Box ook anders gaan branden of misschien zelfs uitvallen?