Skip to main content
Beantwoord

Wegvallende wifi-verbinding Experia V10A

• February 16, 2021
  • 35 reacties
  • 423 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

35 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 11, 2021

Ik zie zo geen verbreking met het netwerk alleen op die dagen een herstart van het modem door jou zelf. Het lijkt dus een beetje te zitten in de samenwerking met de IOS apparatuur. Je maakt verder ook geen gebruik van versterkers? En niet IOS apparatuur blijft gewoon werken toch?

Want ik ben eigenlijk een beetje door de opties heen moet ik heel eerlijk zeggen. 

• Auteur
  • Topper
  • March 12, 2021

Vandaag om 9.55 uur was er weer een onderbreking, ook op mijn Windows computer. 

Ja voor de rest werkt mijn IOs apparatuur gewoon werken.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 14, 2021

Ik zie deze niet, het zit duur puur in de WiFi. Ik wil je vragen om nog een keer opnieuw te beginnen. Geeft het modem eens een reset? Hoe gaat het dan? Valt het dan nog weg, dan nog een keer de WiFi tips doorlopen. 

• Auteur
  • Topper
  • March 16, 2021

Heb een modem reset uitgevoerd maar het helpt niet voor mijn IOs apparaten.

Op mijn Iphone is de wifi verbinding nu helemaal weg sinds gisteravond 22.00 uur. Vraagt steeds om het wachtwoord van mijn netwerk. Als dat is ingevoerd dan komt de melding dat het een verkeerd wachtwoord is. Netwerkinstellingen opnieuw instellen en Iphone uit en aan zetten helpen niet. 

• Auteur
  • Topper
  • March 16, 2021

Heb in mijn telefoon het vinkje bij ‘prive-adres’ bij mijn netwerk weggehaald en het lijkt nu goed te gaan...

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 16, 2021

Ah, fijn, eindelijk werkt het dus, daar had ik ook niet zo aan gedacht. 

• Auteur
  • Topper
  • March 20, 2021

Helaas, het werkte maar een paar dagen. Heb inmiddels weer een paar dagen regelmatig last van wegvallende verbinding op iOS apparaten. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 23, 2021

Heel vreemd, ik kan het ook niet echt verklaren meer eigenlijk. Want het is op meerdere modems. Is de Apple apparatuur wel up to date?

• Auteur
  • Topper
  • March 24, 2021

De verbinding valt ook steeds vaker weg de laatste dagen, zowel op Windows als iOS apparaten. Alle apparaten zijn voorzien van de laatste updates.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wat vreemd dit zeg.. Heel hinderlijk lijkt het me! Ik zie nog steeds alleen de herstart van jouzelf en verder geen problemen aan onze kant. Ik vind het van een afstandje heel lastig om te zeggen waar het aan ligt, aangezien we eigenlijk alles al eens geprobeerd hebben.. Je zou een servicemonteur via onze website kunnen aanvragen. Je betaalt hier 60 euro voor en de monteur kan onder andere een wifi optimalisatie doen.