Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds een week valt de wifi-verbinding regelmatig weg. Op mijn windows laptop krijg ik het snelst weer verbinding. Maar op mijn Iphone 11 en Ipad is de verbinding helemaal weg. Mijn Iphone geeft de melding dat er geen verbinding met  het netwerk kan worden gemaakt. 

Heb de stappen van de wifi manager doorlopen en ook de stekker er voor 10 seconden uit getrokken en weer in gedaan.

Groeten,

Katinka

Ik zie zo geen verbreking met het netwerk alleen op die dagen een herstart van het modem door jou zelf. Het lijkt dus een beetje te zitten in de samenwerking met de IOS apparatuur. Je maakt verder ook geen gebruik van versterkers? En niet IOS apparatuur blijft gewoon werken toch?

Want ik ben eigenlijk een beetje door de opties heen moet ik heel eerlijk zeggen. 


Vandaag om 9.55 uur was er weer een onderbreking, ook op mijn Windows computer. 

Ja voor de rest werkt mijn IOs apparatuur gewoon werken.


Ik zie deze niet, het zit duur puur in de WiFi. Ik wil je vragen om nog een keer opnieuw te beginnen. Geeft het modem eens een reset? Hoe gaat het dan? Valt het dan nog weg, dan nog een keer de WiFi tips doorlopen. 


Heb een modem reset uitgevoerd maar het helpt niet voor mijn IOs apparaten.

Op mijn Iphone is de wifi verbinding nu helemaal weg sinds gisteravond 22.00 uur. Vraagt steeds om het wachtwoord van mijn netwerk. Als dat is ingevoerd dan komt de melding dat het een verkeerd wachtwoord is. Netwerkinstellingen opnieuw instellen en Iphone uit en aan zetten helpen niet. 


Heb in mijn telefoon het vinkje bij ‘prive-adres’ bij mijn netwerk weggehaald en het lijkt nu goed te gaan...


Ah, fijn, eindelijk werkt het dus, daar had ik ook niet zo aan gedacht. 


Helaas, het werkte maar een paar dagen. Heb inmiddels weer een paar dagen regelmatig last van wegvallende verbinding op iOS apparaten. 


Heel vreemd, ik kan het ook niet echt verklaren meer eigenlijk. Want het is op meerdere modems. Is de Apple apparatuur wel up to date?

 


De verbinding valt ook steeds vaker weg de laatste dagen, zowel op Windows als iOS apparaten. Alle apparaten zijn voorzien van de laatste updates.


Wat vreemd dit zeg.. Heel hinderlijk lijkt het me! Ik zie nog steeds alleen de herstart van jouzelf en verder geen problemen aan onze kant. Ik vind het van een afstandje heel lastig om te zeggen waar het aan ligt, aangezien we eigenlijk alles al eens geprobeerd hebben.. Je zou een servicemonteur via onze website kunnen aanvragen. Je betaalt hier 60 euro voor en de monteur kan onder andere een wifi optimalisatie doen.