Skip to main content

Ik heb ongeveer 5 jaar geleden een aansluiting laten aanleggen, in combinatie met een internetaansluiting van kpn werkte prima, ongeveer jaar geleden opgezegd, geen probleem.

maar nu zou ik graag weer internet willen hebben lukt dat met geen mogelijkheid de kabel ligt er volgens de kpn niet meer. Vele contacten vele beloftes veder kabel ligt er niet volgens de kpn. “Iets voor kan niet waar zijn”

weet iemand hoe je met iemand metverstand van zaken bij de kpn kunt spreken.

Wat zegt deze site? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


 


Dat ziet er niet hoopvol uit. Woon je ergens in the middle of nowhere? Of in ieder geval in een buitengebied?


Volgens kpn heb ik deze n


Duidelijk! Je zit blijkbaar te ver van de centrale. Bepaalde lijntypes worden niet meer geleverd en ik vermoed dat jij daar eenslachtoffer van bent. 


Als ik Google op de getoonde postcode, dan krijg ik dit:

Klopt die postcode wel?


9471PA 


 Aan de  slimmerik  :  

:-)

graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

En dat heeft Kalas dus gedaan.

En daar bij :

Ik heb ongeveer 5 jaar geleden een aansluiting laten aanleggen, in combinatie met een internetaansluiting van kpn werkte prima, ongeveer jaar geleden opgezegd, geen probleem.

 

 


Ik haak af. Ik help graag maar ik verwacht wel een beetje medewerking.


Ok bedankt voor de interesse, maar er zal toch wel een keer een kpn medewerker zijn die dit echt een keer zal uitzoeken.


De database klopt niet altijd, blijkbaar is je aansluiting daar nooit aan toegevoegd, probeer het met de gegevens van de buren, dan krijg je een idee van de te behalen snelheid, maar dat weet je eigenlijk nog wel uit het verleden.

Idd wachten op een kpn-er

( ipv wijsneuzen zoals ik :> )


Bel nou met kpnnetwerk. Zij gaan over de kabels. www.kpnnetwerk.nl


Even update; brief gekregen van Jörg Kramer kpn directeur klantenservice , even voor de duidelijkheid aansluiting is er zie foto hier boven.

 


@Ward_ kan hier misschien even in duiken... ?


@Kalas Ik werk niet bij Webcare maar heb wel toegang tot de netwerkadministratie. Als je het adres in een PB naar me stuurt zal ik maandag meteen even kijken. 


Ok heb geprobeerd via t-mobile internet te krijgen. Gaat dus ook niet lukken omdat kpn de leugen verteld aan t-mobile dat er op deze locatie geen aansluiting zit.

Ik weet niet wat Jörg kramer kpn directeur klantenservice mee bezig is, ik denk bonus of nieuwe auto, maar niet met klanten.


Je hebt "KPN Netwerk NL" en "KPN provider". Dat zijn 2 verschillende organisaties. Verwarrend, want ze hebben beide "KPN" in hun naam en gebruiken beide hetzelfde logo.

Maar KPN Netwerk NL is verantwoordelijk voor uw aansluiting, het witte kastje met blauwe kabel op uw foto dus. Alle providers die over deze blauwe kabel leveren zijn afhankelijk van KPN Netwerk NL. Als KPN Netwerk NL zegt dat uw aansluiting niet bestaat, dan kunt u dus bij geen enkele provider een abonnement afsluiten.

En Ward_ werkt volgens mij bij KPN Netwerk NL. Hij heeft dus toegang tot informatie over het netwerk waar heel veel medewerkers die bij KPN provider (of andere providers) werken geen toegang toe hebben. Even geduld hebben dus.


Ok heb geprobeerd via t-mobile internet te krijgen. Gaat dus ook niet lukken omdat kpn de leugen verteld aan t-mobile dat er op deze locatie geen aansluiting zit.

Ik weet niet wat Jörg kramer kpn directeur klantenservice mee bezig is, ik denk bonus of nieuwe auto, maar niet met klanten.

Je vraagt in je eerste bericht om iemand van KPN met verstand van zaken. Dat ben ik en ik heb je gisteren gevraagd een berichtje aan me te sturen met het adres. 

Het zijn geen leugens van KPN. Er staat gewoon iets niet goed in de netwerk administratie. Ik kan dat checken en laten herstellen. Dus graag een berichtje.


Welkom op het KPN forum @Kalas. Als je een aansluitpunt hebt en er lijkt niets aangevraagd te kunnen worden is het een lastige situatie. Ik zie dat Ward al aangeboden heeft om met je mee te kijken. Heb je inmiddels al via privébericht contact met hem gehad?


Welkom op het KPN forum @Kalas. Als je een aansluitpunt hebt en er lijkt niets aangevraagd te kunnen worden is het een lastige situatie. Ik zie dat Ward al aangeboden heeft om met je mee te kijken. Heb je inmiddels al via privébericht contact met hem gehad?

@Jasper Ik heb nog geen bericht ontvangen. Als de adresgegevens in zijn profiel staan mag jij ze ook wel in een PB sturen. Of gewoon via de mail, kan ook.


Helaas niet @Ward_, daarom hoopte ik dat jullie al privé contact hadden gehad. @Kalas, zoals je ziet is het ook mogelijk om de adresgegevens op je forumprofiel in te vullen. We kijken graag met je mee, als je ons daarbij helpt :slight_smile: