Ik kreeg net te horen, dat KPN geen gebruik maakt van de aanwezige glasvezel kabel op mijn nieuwe adres en dat ik na verhuizing dus geen tv en internet via glasvezel kan krijgen. Ik wist niet, dat zelfs de glasvezel kabels niet door iedereen gebruikt mogen worden. Dus verhuis je en ligt er glasvezel, dan wil dat nog niet zeggen, dat je bij KPN kunt blijven. Je moet dan terug naar de oude koperen draad voor de telefoon en via de coax-kabel een andere aanbieder zoeken voor de tv??? E-Fiber zegt op hun site, dat ze met iedereen samenwerken. Maar schijnbaar niet met KPN?
Beantwoord
wel glasvezel maar niet mogelijk levering door KPN te krijgen
Beste antwoord door Chrizziey
Hallo
Dit is inderdaad correct, KPN levert enkel glasvezel over haar eigen NetwerkNL (oud reggefiber) en glasdraad. Dit heeft alles te maken met de kosten voor de vergoedingen van het gebruik van de glasvezelkabel en sommige bedrijven rekenen hoge kosten voor het gebruik van de kabel.
Helaas is het daarom niet mogelijk.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.