Skip to main content

Goedemiddag, Al sinds een maand valt bij ons de wifi weg , kpn mee laten kijken en adviezen opgevolgd.

Ik heb wel wifi teken in het scherm staan maar hij maakt geen verbinding , bij ons komt +\_ 100 mbits binnen v maar vlak bij de modem geef deze maar een snelheid van 44 mbits .

Net wifi meting gedaan en nog geen goed beeld , de app geeft aan dat we wel wifi hebben , maar er zijn verbeter punten kan een monteur krijgen kost ons 50 euro ,waarvoor wifi altijd gedaan hier nu worden wij er continu afgegooid en om dit op te lossen moet ik geld betalen , ga ik niet doen ben al ruim 1200 euro kwijt op jaar basis , mag ik ook wel wat terug verwachten  .

Goedemiddag, Al sinds een maand valt bij ons de wifi weg , kpn mee laten kijken en adviezen opgevolgd.

Ik heb wel wifi teken in het scherm staan maar hij maakt geen verbinding , bij ons komt +\_ 100 mbits binnen v maar vlak bij de modem geef deze maar een snelheid van 44 mbits .

Net wifi meting gedaan en nog geen goed beeld , de app geeft aan dat we wel wifi hebben , maar er zijn verbeter punten kan een monteur krijgen kost ons 50 euro ,waarvoor wifi altijd gedaan hier nu worden wij er continu afgegooid en om dit op te lossen moet ik geld betalen , ga ik niet doen ben al ruim 1200 euro kwijt op jaar basis , mag ik ook wel wat terug verwachten  .

@Rudie65 Om een goed inzicht te krijgen in uw wifi probleem enkele vragen;

Als u bedraad meet, dus direct met utp kabel vanaf uw modem naar bijv. een laptop, wat is dan de snelheid ?

KPN heeft u adviezen gegeven zegt u. Wat heeft u inmiddels zelf gedaan om het op te lossen ? 

Heeft u een koper - of een glasvezelaansluiting ?

Welk type modem heeft u ?

Maakt u gebruik van wifi versterkers, switches, kortom hoe is uw netwerk vanaf het modem aangesloten?


Welkom terug @Rudie65, de Wifi valt weg begrijp ik. Valt op die momenten alleen de Wifi weg, of valt er meer weg? Met de gegevens die op je forumprofiel staan ben ik alvast voor je gaan kijken, het is zo te zien een koperverbinding en heb je een Experia Box V10. Verder ben ik ook benieuwd naar de vragen die Hans al heeft gesteld, kan je daar antwoord op geven?


Hallo, 

Bedankt voor jullie interesse in mijn probleem, alleen de wifi viel iedere keer weg , nu heb ik alles eraf gegooid en de boel opnieuw aangesloten wat resulteert dat ik de afgelopen dagen geen problemen meer gehad met wegvallende wifi.

Mocht dit toch weer in de toekomst opspelen meld ik me weer op het forum om mijn mede kpnners om raad te vragen .

 


Dat is goed om te lezen @Rudie65, fijn dat het daarmee is verbeterd! Mocht het terugkomen horen we het graag, en ook als je andere vragen voor ons hebt denken we met je mee natuurlijk.