Skip to main content

Hallo allemaal,

Sinds gisteren ontvangen onze laptops en telefoons wel het KPN Wifi signaal, connecten daar ook mee maar ontvangen we geen internet. Wanneer ik een website adres invoer wordt het volgende bericht getoond:

DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET

Ik heb verschillende keren het modem ( en de super wifi routers) gereset, de stekkers eruit en erin getrokken maar daarmee krijg ik geen internet.

sinds mijn overstap (half jaar geleden) naar KPN is er nooit een probleem geweest maar nu lijkt er iets met het IP adres te zijn. Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Heeft u al een glasvezelaansluiting of nog via de koper(telefoon)lijn?

Indien glasvezel wat geven de lampjes aan op de NTU (Network Termination Unit) converter en heeft u die al een algemene reset gegeven door de stroom van de NT af te sluiten voor 2 minuten ?


Beste Hans,

We hebben hier glasvezel en alle lampjes brand (power, glas, ethernet). Ik heb net ook de NTU minimaal 2 minuten van jet stroom gehouden.

helaas geen resultaat


Wat zuur dat je deze melding blijft krijgen 🙁

Je geeft aan dat dit met jullie laptops en telefoons gebeurt; hebben jullie daarnaast nog andere apparatuur in huis die gebruik maakt van het internet en zo ja, wat gebeurt daarmee?

Merken jullie een verschil als jullie andere browsers proberen? 

 


Toevallig een Box12 die de afgelopen dagen een update heeft gehad?

Welke superwifi punten heb je?


Hoi Maja en Jeroen,

bedankt voor jullie berichtje. Inmiddels is het nu zonder een verklaarbare reden opgelost. Wellicht zou je kunnen door een update van de Box 12. Wij zijn in iedergeval weer blij dat we aangesloten zijn op de WIFI.

 

Groet, Falco


Heel fijn dat het weer werkt nu @Falco van Burg! Bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊