Skip to main content

Ik ervaar sinds een paar maanden dezelfde problemen op diverse apparaten. Helpdesk gebeld, oplossing zou zijn iedere keer harde reset. 

Hier moet toch een beter oplossing voor zijn KPN? 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Dennisglbrg , welkom.

Alleen het internet via de WiFi valt weg? Of ook via de kabel? Als het alleen om de WiFi gaat. Heb je de Wifi Manager al doorlopen? Zo ja, wat kwam daar uit als conclusie? We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Valt ook het internet via de kabel weg, dan hoor ik dat graag. Kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Het gaat erom dat de modem soms apparaten weigert. Zoals mijn Huawei telefoon bijvoorbeeld. Dan ziet de telefoon de WiFi wel en ook dat de ontvangst goed is, maar dan krijg ik de melding verbonden, toegang tot internet geweigerd. 


Heb je de stappen uitgevoerd? En welk WiFi kanaal gebruik je? Niet alle apparaten werken bijvoorbeeld goed samen met kanaal 13. Vandaar ook mijn vragen. En je optimaliseert ook nog eens de Wifi. Vandaar dat ik het vroeg. 

Verder werkt WiFi op andere apparaten dus goed. En ook het internet via de kabel valt niet weg begrijp ik. 

Heb je ook al het netwerk op jouw toestel vergeten en opnieuw ingesteld?