Beantwoord
Wel WiFi, geen internet... En soms valt WiFi ook weg
Ik heb nu sinds december KPN in onze nieuwe woning. Tv en internet doen het goed via de netwerkkaart, maar WiFi is niets dan problemen. Heb de tool op de website nu al een paar keer gedaan, maar het probleem blijft zich voordoen. Wel een WiFi signaal, maar geen internet. Als ik dan mijn internet uit zet en weer aan, krijg ik weer verbinding. Om na 15 min weer geen internet te hebben. Heel frustrerend...
Beste antwoord door napke
Het rare vind ik dat de WiFi enkel storing heeft... en dan met name bij de router. Niet bij de versterkers... TV blijft gewoon werken. Zelfs toen ik de Router verhuisde naar de woonkamer, was er storing. Ik heb van de monteur al een nieuwe router gekregen, dus ben zelf ook aan het gissen nu... :)
Ik heb in de familie ook nog wel techneuten die wat af weten van dergelijke dingen. Ik ge eens bij hun raadplegen. Mocht ik een oplossing vinden, laat ik het weten.
Bekijk origineelIk heb in de familie ook nog wel techneuten die wat af weten van dergelijke dingen. Ik ge eens bij hun raadplegen. Mocht ik een oplossing vinden, laat ik het weten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.