Skip to main content

Sinds mijn experia v8 omgeruild is voor een v10 heb ik met enige regelmaat geen internetverbinding. Ik blijf verbinding houden met de tp-link m9 deco's maar die hebben geen verbinding meer met de experia. De tv blijft wel werken maar programma gids en dergelijke werken niet meer en krijg soms foutmeldingen op de tv.

Als ik nu de experia opnieuw start door hem met de knop op de achterkant uit en weer aan te zetten werkt alles weer normaal. 

Ik zelf denk dat het aan de modem ligt wat denken jullie?

 

Ik denk het niet. een kapotte V10 is echt uitzonderlijk maar het kan natuurlijk. Wat heeft de tv met de deco's te maken?


Ik denk het niet. een kapotte V10 is echt uitzonderlijk maar het kan natuurlijk. Wat heeft de tv met de deco's te maken?

Wat betreft de tv wil ik alleen maar aangeven dat er dan dus iets niet goed is met de verbinding. 


De tv ontvanger zit toch wel rechtstreeks op de Experiabox aangesloten toch? Met een kabel? Zonder dat daar nog iets tussen zit?


Welkom @Havertank :D Ik zie dat Joep1965 en Nick83 het probleem in kaart proberen te brengen. Heb je de vraag van Nick gelezen? Ik ben benieuwd wat het antwoord hierop is. We horen graag van je!


Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat alles is opgelost? Als je nog vragen hebt lezen we het graag. 


Reageer