Skip to main content

Hallo,

Vandaag is mijn nieuwe mobiele bundel ingegaan voor de komende maand, echter zie ik dat er staat nog 23 dagen resterend!!!, lijk mij op zijn minst dat het minimaal 30 dagen moet zijn voor de komende maand?.

TFT thuis abonnement is 9 december omgezet naar KPN hussel thuis maar lijkt mij toch niet dat dit invloed heeft met de nieuwe bundel?. Alleen dat de overgebleven bundel mee gaat naar de nieuwe maand is van de baan voor zover ik weet, dit omdat het geen telfort compleet meer is. 

Wie kan mij het antwoord hierop geven dat ik maar 23 dagen heb?

 

Hallo @Ben_1959 , die nog 23 dagen resterend klopt als een bus, je hebt van de week van KPN een cadeau van 5.000MB van KPN gekregen, die maak je eerst op en is nog 23 dagen geldig.

Bij een KPN mobiel abo kun je inderdaad de overgebleven data niet meenemen, maar daarvoor in de plaats kun je MB's delen met huisgenoten die ook een mobiel KPN abo hebben.

 


Hi @Ben_1959 ,
Welkom op het forum. Volgens mij heeft @JanD al een mooi antwoord gegeven op je vraag. Is het je zo duidelijk of bedoelde je iets anders:slight_smile: ? Laat je het weten als je nog iets wilt weten?