Skip to main content

Welke internet snelheid heb ik nu?

Ik heb nu in mijn kpn app staan Internet en tv en betaal er 62.50 voor maar welke snelheid heb ik nu eigenlijk.

Wil graag het verschil weten met het Hussel pakket wat 2.50 meer zal kosten.

 

Mvg Roy Klasens 

Bij Hussel stel jij je abbonement helemaal zelf samen. Ga naar www.kpn.com en doe net alsof je geïnteresseerd bent in een nieuw abbo. Dan kan je een pakket samenstellen en zie je de nieuwe kosten. in sommige gevallen ben je met het oude abbonement goedkoper uit. Ik was met hussel goedkoper uit bleek een tijd geleden.


Bij Hussel stel jij je abbonement helemaal zelf samen. Ga naar www.kpn.com en doe net alsof je geïnteresseerd bent in een nieuw abbo. Dan kan je een pakket samenstellen en zie je de nieuwe kosten. in sommige gevallen ben je met het oude abbonement goedkoper uit. Ik was met hussel goedkoper uit bleek een tijd geleden.

Dank je voor je reactie. Dit had ik ook gevonden. Maar wil eerst even weten wat ik heb voor snelheid. Deze kan ik niet terug vinden in mijn app.


Goedenavond @RoyKlasens :)

 

Graag zoek ik voor je uit wat de huidige snelheid van je pakket is! Zou je daarom je profiel verder aan willen vullen en een seintje willen geven zodra je dit gedaan hebt? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en het voor je uitzoeken. 


Heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel..

 


Welke internet snelheid heb ik nu?

Ik heb nu in mijn kpn app staan Internet en tv en betaal er 62.50 voor maar welke snelheid heb ik nu eigenlijk.

Wil graag het verschil weten met het Hussel pakket wat 2.50 meer zal kosten.

 

Mvg Roy Klasens 

Seintje.......


Als je inlogt op je ExperiaBox (192.`68.2.254) kun je in de statuspagina zien wat je maximale snelheid is.


Als je inlogt op je ExperiaBox (192.`68.2.254) kun je in de statuspagina zien wat je maximale snelheid is.

Dank je maar ik wil graag weten waarvoor ik betaal.


Met Internet en TV betaal je voor maximaal ("tot”) 100 Mb/s. Bij DSL kan dat - afhankelijk van de afstand tot je wijkcentrale - (een stuk) lager zijn.


Hi @RoyKlasens. Zoals Henk al aangeeft heeft jouw abonnement een snelheid van 100 Mbps. En met de glasvezel die je hebt, moet je dat ook daadwerkelijk kunnen halen. Maakt dat het één en ander duidelijk?


Reageer