Skip to main content

Hoe of waar kan ik vinden, welke internetsnelheid ik volgens mijn contract heb?

Onder 'MijnKpn'》Producten 》'Uw extra opties wijzigen' kunt u zien wat u nu hebt.


Hallo @jbogaert Welkom hier op het Forum. Ik zie dat CPi je al een goede tip heeft gekregen en als het daar niet mee is gelukt kijk ik graag met je mee. Bij je abonnement hoort trouwens een ‘tot-snelheid’. Wat je daadwerkelijk haalt is ook afhankelijk van wat we kunnen leveren op jouw adres. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @jbogaert Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels duidelijk is? Als je nog hulp nodig hebt dan lees ik het graag! 

 


Helaas nog niet duidelijk.

Ik heb gekeken in mijn KPN bij ‘thuis’ en ben naar mijn extra opties wijzigen gegaan.

Daar zie ik wel de onderdelen van mijn pakket, maar niet wat de internetshelheid is die er bij hoort. Daar ben ik dus nog steeds nieuwsgierig naar.

Kan toch niet heel ingewikkeld zijn lijkt me.

Groet,

Jack


Ha @jbogaert Nee, heel ingewikkeld is het niet. Zal ik het nakijken? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Reageer