Skip to main content
Beantwoord

Welke kleur moet het lampje op de KPN modem branden?

• January 10, 2025
  • 6 reacties
  • 374 keer bekeken

Op het modem van KPN (experia box v10) gaat de kabel uit de grond in een poort met een pictogram (drietands vork). Dit brandt geel en we hebben problemen met de mediabox. Hoort dit lampje geel te branden.

Beste antwoord door Marique

Hoi Maikel en Marlon,

Ik weet niet wat er is gebeurd. Na de zoveelse fikse reset ben ik gisteren maar gaan slapen. Vandaag deed alles het weer. Ik denk dat het modem ook gewoon even rust nodig had ;-)

Dankjulliewel voor de hulp.

Fijne dag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

Bedoel je de kabel in de Gele poort. Dit is de LAN poort waar mogelijk jou mediabox op aangesloten is. Het lampje betekend dat er een apparaat is aangesloten.

Heb je de experiabox en mediabox al is herstart uit/aan 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 10, 2025

Dankjewel Maikel. Ik heb m al 10x herstart 🤪Weet je ook welke  kleur dat lampje hoort te hebben? 

• January 11, 2025

Ja dat lampje hoort geel te branden. Welk probleem heb je met de tv ontvanger? 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 11, 2025

Beste ​@Marique , heb je al eens een andere gele LAN-poort geprobeerd en/of een andere LAN-kabel?

Wat zijn concreet je verbindingsproblemen??? Wat werkt er niet (goed)?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 11, 2025

Hoi Maikel en Marlon,

Ik weet niet wat er is gebeurd. Na de zoveelse fikse reset ben ik gisteren maar gaan slapen. Vandaag deed alles het weer. Ik denk dat het modem ook gewoon even rust nodig had ;-)

Dankjulliewel voor de hulp.

Fijne dag!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Soms hebben apparaten gewoon even tijd nodig om te resetten, net als wijzelf af en toe! 😄 Fijn dat alles nu weer soepel loopt.