Skip to main content
Antwoord

Welke snelheid heb je gemiddeld nodig op een verbinding?

• July 3, 2025
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Wij hebben een Eufy deurcamera en een Camera in de tuin. Ook hebben wij 3 Mesch punten van Fritzbox (AVM). Er maken gemiddeld 4 personen gebruik van WiFi.

Op mijn huisadres kan ik max 184 om 50mb ontvangen. Is dit genoeg om over te stappen van Ziggo 500/50mb ?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@bertteeuwen, hele goede vraag en fijn dat je al reactie hebt! 

Leuk dat je een overstap overweegt. 🙂 Ik sluit me aan bij JanD, met 184 Mbit/s moet de snelheid meer dan voldoende zijn. 
We hebben een wat oudere blog over welke internetsnelheid je nodig hebt. Heel globaal, maar die geeft ook een leuk inzicht in hoeveel je ongeveer nodig hebt. 😄

Laat je het weten als je nog vragen hebt over je eventuele abonnement? Ik denk graag mee!

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 3, 2025

Beste ​@bertteeuwen meer dan genoeg.

Je hebt blijkbaar nog een koperaansluiting en KPN geeft genoemde snelheid aan die je maximaal kunt halen, dat is echter bekabeld gemeten, bij wifi kan het iets minder zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 3, 2025

Bedankt JanD

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 4, 2025

Hi ​@bertteeuwen, hele goede vraag en fijn dat je al reactie hebt! 

Leuk dat je een overstap overweegt. 🙂 Ik sluit me aan bij JanD, met 184 Mbit/s moet de snelheid meer dan voldoende zijn. 
We hebben een wat oudere blog over welke internetsnelheid je nodig hebt. Heel globaal, maar die geeft ook een leuk inzicht in hoeveel je ongeveer nodig hebt. 😄

Laat je het weten als je nog vragen hebt over je eventuele abonnement? Ik denk graag mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 6, 2025

Hoi Sanne,

Is het het mogelijk dat je contact met mij opneemt.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 7, 2025

Beste  ​@bertteeuwen , via,dit forum kan ​@Sanne van KPN  contact met je opnemen, hou dit topic in de gaten.

Je kunt met vragen ook belken 0800 0402, X of Facebook.

Â