Skip to main content
Beantwoord

Welke speciale tekens zijn toegestaan in WiFi naam?

• March 31, 2021
  • 5 reacties
  • 887 keer bekeken

Ik wil graag mijn WiFi een nieuwe creatieve naam geven, maar kreeg steeds de melding “Alle letters, cijfers en reguliere tekens zijn toegestaan. Speciale tekens en/of karakters zoals á, ê, ö, €, @, # zijn niet toegestaan” .

Wat ziet KPN wel onder “reguliere tekens” ?

Alvast bedankt voor de reactie!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Phebelilian. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat het aanpassen van jouw netwerknaam inmiddels al is gelukt.Tekens zoals een spatie, onderstrepingsteken, punten en streepjes zijn toegestaan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 31, 2021

Volgens mij moet je alleen letters en cijfers gebruiken. Verder niet. Op sommige apparaten waarbij je het wachtwoord via druktoetsen in moet voeren kan je vaak niet eens vreemde teken invoeren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2021

Nou inmiddels na wat proberen ben ik er achter dat ook - is toegestaan en de spatie.

Volgens mij is _ ook toegestaan als ik dat zo zie bij de WiFi van m’n buren die ook KPN hebben.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 31, 2021

Hoi @Phebelilian. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat het aanpassen van jouw netwerknaam inmiddels al is gelukt.Tekens zoals een spatie, onderstrepingsteken, punten en streepjes zijn toegestaan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2021

Aha! Thanks! Dus toegestaan zijn:

Cijfers

Letters

spatie

_

-

.

That’s it. Ik ga er iets moois van maken, dank!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 2, 2021

En met letters heb je dan ook HOOFD- en kleine letters. :wink: