Skip to main content
Beantwoord

Welkom bij KPN! Dat is dan € 2,74.

  • January 22, 2021
  • 31 reacties
  • 443 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 25, 2021

Het gaat me om het principe: ik heb dus KPN Veilig geïnstalleerd omdat KPN mij dat adviseerde. Je kunt het feit negeren dat er dubbel betaald is en als het op dit forum de gewoonte is, een zelf gegeven antwoord als het beste te markeren, dan hou ik de klachtenregen hier voor gezien.

 

Adieu


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 25, 2021

Scherp opgemerkt @Noordzee :-).

Wat je maar “scherp” noemt in die screenshots…..


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Het enige wat ik gedaan heb, is Telfort Veilig vervangen door KPN Veilig op maar één apparaat: best mogelijk dat ik dat op 19 oktober gedaan heb, maar met zekerheid kan ik dat niet zeggen.

Het vervangen was overigens op initiatief van KPN, per mail werd ik geïnformeerd dat Telfort Veilig niet meer werd ondersteund en dus niet meer veilig was.

En daardoor is die 2,74 in rekening gebracht. 

Zodra je het abonnement wijzigt naar een Hussel abonnement krijg je wel gratis KPN Veilig. 

@Noordzee

Even recapituleren: ik had bij Telfort geen gratis Telfort Veilig. En ik heb nu geen gratis KPN Veilig.

Het punt is dus dat op de factuur van oktober (de laatste Telfort factuur) Telfort Veilig is gefactureerd, van 5 oktober tot 4 november. En op de eerste factuur van KPN is voor de periode van 19 oktober tot 4 november, KPN Veilig gefactureerd.

Dat is dan toch dubbelop? Aannemende dat ik 19 oktober als vervanger van Telfort Veilig, KPN Veilig geïnstalleerd heb (en Telfort Veilig verwijderd), valt dat toch tegen elkaar weg?

Wellicht had ik Telfort Veilig moeten opzeggen op het moment dat ik KPN Veilig installeerde maar het was in dat geval netjes geweest, als KPN dat in de mail had vermeld om dubbele kosten te voorkomen. En aangezien Telfort (een merk) van KPN was, komt het tenslotte in dezelfde pot.

Verder nog een vraag aan de @admin: op de facturen waren alle persoonsgegevens onzichtbaar gemaakt. Waarom zijn deze verwijderd?

Ik merk ook op dat dit topic als ‘beantwoord’ is gemerkt. Is het niet aan de topicstarter om dat te bepalen? 

@Berteman ik zag dat het beste antwoord gegeven was. Dan is dat inderdaad iets wat wij als KPN moderators markeren. Dat de facturen verwijderd zijn, is mijn fout. Het gebeurt regelmatig dat klanten hun facturen mét alle gegevens op het forum zetten en ze waren zo klein dat het voor mij niet helemaal duidelijk was dat er geen gegevens in stonden. Ik begrijp dat je bij het aanvragen van KPN veilig ook de bevestiging van kosten hebt gekregen, daar kan ik verder weinig aan veranderen :-(.


Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 27, 2021

... Ik begrijp dat je bij het aanvragen van KPN veilig ook de bevestiging van kosten hebt gekregen, daar kan ik verder weinig aan veranderen :-(.

Nee, dat heb je verkeerd begrepen.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb het nog eens doorgelezen en snap nu wat je bedoelt. Niet echt optimale communicatie vanuit ons. Ik vergoed de 2,74 euro en dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht!


Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 30, 2021

Ik heb het nog eens doorgelezen en snap nu wat je bedoelt. Niet echt optimale communicatie vanuit ons. Ik vergoed de 2,74 euro en dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht!

 

Hartelijk dank @Marcia_ ! Goed geregeld :thumbsup: !