Skip to main content

Denise_ schreef:

Hallo, wat leuk dat je hebt gekozen voor KPN. :green_heart:  Jouw verbinding is inmiddels geactiveerd, maar je wacht nog steeds op jouw welkomstcadeau. Heb je al wel een e-mail met een Track & Trace ontvangen? Hiermee kan je de levering van jouw soundbar volgen. Heb je de e-mail ontvangen en wacht je nog steeds op jouw cadeau? Dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over de levering van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.

Als je nog helemaal niets hebt ontvangen, dan lijkt het me goed als ik even mee kijk. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Zou je voor mij ook kunnen kijken heb namelijk de zelfde vraag 

Groeten Rik

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

 

 

 

Hoi @Rik.P . Welkom op het forum.

Ik heb even in de communicatie gekeken. Onlangs is er een mail naar jou gestuurd waarin wordt aangegeven dat er vertraging op de levering zit. We verwachten nieuwe voorraad in de maand september. Zo te zien heb je als kleine pleister op de wonden 6 maanden gratis ESPN gekregen. Ik hoop wel dat je van sport houdt. :-)

Als je deze maand geen bericht ontvangt over die soundbar, wil je dat dan hier melden?


Hey erwin,

Bedankt voor je antw het mailtje van sept is me ontschoten wel die van aug had ik gelezen vandaar mijn vraag.

Maar dan wacht ik het deze maand nog af en helaas kijk niet  de sport die op espn komt maar het is het idee dat telt toch


Ik heb er vertrouwen in dat je die soundbar deze maand krijgt. Zo niet, ga ik het voor je regelen. 


Heb m ontvangen en ben er zeer tevreden mee bedankt.


Dat is mooi om te lezen! Veel plezier er mee. Mocht er in de toekomst iets met je diensten zijn, weet je mij te vinden.