Skip to main content
Vraag

Welkomstcadeau TV defect uit doos door transportschade, reparatie noemt het gebruikersschade

• August 15, 2026
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Welkomstcadeau TV is direct defect/gebroken uit de doos gekomen (transportschade). Reparateur noemt het 'gebruikersschade' en Philips wijzen het af. Ik vraag KPN als provider/leverancier dit op te lossen.

3 reacties

Hier hetzelfde probleem. Kapotte tv geleverd. CE Repair stuurt een factuur voor reparatie van 500 euro. Philips meldt het als gebruikersschade. TV is netjes op een zachte ondergrond uit de doos gehaald. Was dus al kapot voordat hij uit de doos kwam. Geen transportschade te zien aan de doos. Maar dat kan ook als PostNL hem gewoon in de bus gooit dan zie je ook geen schade aan de doos. Ik verwacht ook een onder garantie gerepareerde tv of een nieuwe of stopzetten van de KPN internet.

admin: bericht naar je eigen topic verplaatst

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 16, 2026

Hallo ​@NickLeeuwarden1990 ,

Ik heb een defect cadeau ontvangen. Wat nu?

Hiervoor kan je contact opnemen met de partner Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron:

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@NickLeeuwarden1990 . Wat vervelend dat de tv al defect uit de doos is gekomen. Zeker als je hem voorzichtig hebt uitgepakt, is het begrijpelijk dat je hier graag een passende oplossing voor wilt.

Voor de verdere beoordeling en afhandeling van een defect welkomstcadeau is Sidekix de aangewezen partij. Zij verzorgen namens KPN de afhandeling van de welkomstcadeaus, waaronder meldingen over schade en defecten. ​@Noordzee heeft hierboven al de contact gegevens gedeeld. Ik hoop dat zij het netjes met jou kunnen afhandelen. Je kunt Sidekix op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur bereiken