Skip to main content

Mijne heren wens mijn openstaande factuur wat later te betalen dan normaal,mag dat ?

 

Hallo @Langaman900 

Je kan tegenwoordig via www.kpn.com/betaallater een betaalafspraak maken. Je kan dan eenmalig een andere datum kiezen tot maximaal 1 maand na factuurdatum. Op die dag krijg je van KPN, via e-mail, een link waarmee je dan met iDeal kunt betalen.


Hallo @Langaman900 ,

Kijk of je via deze link Betaalafspraak maken de betaling eenmalig kunt uitstellen.

Let er wel op dat die manier alleen kan als er buiten deze factuur niets openstaat, en de originele factuurdatum niet meer dan 31 dagen geleden is. Als het via de link niet kan, neem dan telefonisch contact op met de klantenservice via 0800-0402. Dan kan er wellicht een betaalafspraak worden gemaakt.

 

Edit : tegelijk getypt met @RBxx ….

 


Hallo @Langaman900 ,

Kijk of je via deze link Betaalafspraak maken de betaling eenmalig kunt uitstellen.

Let er wel op dat die manier alleen kan als er buiten deze factuur niets openstaat, en de originele factuurdatum niet meer dan 31 dagen geleden is. Als het via de link niet kan, neem dan telefonisch contact op met de klantenservice via 0800-0402. Dan kan er wellicht een betaalafspraak worden gemaakt.

.

 

@Langaman900 

Is het gelukt met het uitstellen? 


Hi @Langaman900, welkom op het Forum! Ik zie dat je al voorzien bent van 2(!) juiste antwoorden, hartstikke fijn! Heb je via de website een betaalafspraak kunnen maken? Indien dat nog niet gelukt is raad ik aan om even te bellen met 0800-0402!


Ik blijf het toch wel vreemd vinden dat klanten via een forum verzoeken om betalingen uit te stellen etc. Dit vraag je toch op een forum maar je zoekt toch eerst op de site waar je dan terecht kunt? Wellicht een nutteloze opmerking maar ik wil het toch even kwijt.


@Edwin_Merks 

Dat geldt voor best veel vragen. 

Maar bedenk ook dat niet iedereen even bedreven is op internet en snel een antwoord kan vinden op een vraag. 


@Edwin_Merks

Dat geldt voor best veel vragen. 

Maar bedenk ook dat niet iedereen even bedreven is op internet en snel een antwoord kan vinden op een vraag. 


Daar heb je gelijk in en misschien betrek ik het teveel op mezelf. Het is ook niet denigrerend bedoeld richting ts maar ik zou zelf eerder op zoek gaan naar een telefoonnummer dan het op een forum plaatsen. That’s all. Mocht mijn opmerking bij ts verkeerd vallen dan bied ik daar op voorhand mijn excuses voor aan.


Nou kan ik jou vertellen dat zelfs het zoeken naar het telefoonnummer van KPN op de website Kpn.com al een hele uitdaging is. 
 

Dat wordt minimaal vier keer klikken. En dan moet je nog de juiste weg weten. 

Dus ook om het telefoonnummer wordt soms gevraagd en dat vind ik eigenlijk helemaal niet raar. 


@Langaman900, is het inmiddels gelukt? 

@Edwin_Merks en @Noordzee, niet iedereen is zo bedreven inderdaad. En gelukkig zijn jullie er om ons te helpen deze klanten alsnog zo snel mogelijk te helpen met het juiste antwoord :smile:  Maar later we niet verder off-topic gaan heren! :wink:


Hallo @Langaman900 ,

Kijk of je via deze link Betaalafspraak maken de betaling eenmalig kunt uitstellen.

Let er wel op dat die manier alleen kan als er buiten deze factuur niets openstaat, en de originele factuurdatum niet meer dan 31 dagen geleden is. Als het via de link niet kan, neem dan telefonisch contact op met de klantenservice via 0800-0402. Dan kan er wellicht een betaalafspraak worden gemaakt.

 

Terug on topic:

@Langaman900 

Is het nu gelukt met de betaalafspraak?


Reageer