Skip to main content

Werkt 4G apparatuur op mijn adres ?

 

Hallo @stegeltje ,

Die kans is heel groot. In vrijwel heel Nederland is 4G-dekking. Maar je kunt het zelf beoordelen op de dekkingskaart: 

https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart

Overigens zijn 4G en WiFi twee verschillende dingen. Je kunt jouw apparatuur gebruiken via bv 2G, 4G, 5G of WiFi. 


Hallo Noordzee, dankjewel alvast.

mijn vraag komt vanwege de bestelling van een beveiligingscamera die werkt met 4G. Vandaar


Morgen @stegeltje 

Ik zou toch wat meer informatie geven want dit is een beetje weinig. Wij hebben geen inzage in hoe bijvoorbeeld de dekking is. 

En 4G en WiFi zijn 2 verschillende onderwerpen in je titel. Het 1 is mobiel en het ander draadloos. 


Hoi Friesian,

mijn vraag komt vanwege de bestelling van een beveiligingscamera die werkt met 4G. Vandaar


Hallo Noordzee, dankjewel alvast.

mijn vraag komt vanwege de bestelling van een beveiligingscamera die werkt met 4G. Vandaar

Dan heb je dus een simkaart nodig. Ik verwacht dat je dan de pincode zult mogen uitzetten met een telefoon, voordat de simkaart gebruikt kan worden in de camera. 

Let wel, dit betreft een fysieke simkaart. 

Correct me if I'm wrong. 


Ik verwacht dat je dan de pincode eerst zult mogen uitzetten met een telefoon. 

Hallo Noordzee, dankjewel alvast.

mijn vraag komt vanwege de bestelling van een beveiligingscamera die werkt met 4G. Vandaar

 


Raar... 2 x kreeg ik de melding van een duplicated message is not allowed. 


Wat is het merk en type van die camera?


Als jouw camera inderdaad met een simkaart werkt @stegeltje , mag je daar alleen een datasim voor gebruiken met een 097 nummer, verkrijgbaar als abonnement bij KPN.

Een simkaart met een 06 nummer is dus niet toegestaan.

 


Oeps snap het wel;

ik heb kopieren en plakken gebruikt in mijn antwoord !

Hier alsnog mijn reactie:  

mijn vraag komt voort vanwege een reeds bestelde beveiligingscamera die kennelijk wekt met 4G


Als jouw camera inderdaad met een simkaart werkt @stegeltje , mag je daar alleen een datasim voor gebruiken met een 097 nummer, verkrijgbaar als abonnement bij KPN.

 

Morgen @JanD  - Jan.

Dat zal ongetwijfeld kloppen, geen twijfel daarover maar om te testen of de camera met 4G werkt op locatie is dan een Prepaid simkaart gunstiger 


...


Reageer