Skip to main content

Ik wil de KPN Thuis app gebruiken. Deze vindt echter het Wifi-signaal/de Experiabox niet. Vervolgens wordt gevraagd handmatig de Experiabox aan te sluiten. Dan wordt echter alleen de als mogelijkheden de v10A en de v10 geboden. Wij hebben de V8. Werk de app hier ook mee, en zo ja, welke stappen moet ik dan volgen?

Hoi @Pico en welkom op het forum! Super dat je onze app wilt gebruiken. :smile:  Deze zou met de V8 samen moeten werken, gek dat het hiermee niet lukt. Je bent, op het apparaat waar je de app op gebruikt, verbonden met je wifi netwerk thuis? Mag ik ook vragen waar je de app voor wilt gebruiken? Mocht het bijvoorbeeld om het verbeteren van de wifi gaan, dan kun je dit ook via de Wifi Manager doen.


Hallo Sanne,

Kan ik om de app te verbinden met de Experiabox dan de stappen volgen voor de v10?


En wat betreft je vraag: ik wil het met name gebruiken om gasten de wifi te laten gebruiken zonder dat ik mijn sleutel bekend hoef te maken.


En wat betreft je vraag: ik wil het met name gebruiken om gasten de wifi te laten gebruiken zonder dat ik mijn sleutel bekend hoef te maken.

De v8 heeft volgens mij geen gastennetwerk. Wat u wilt is sowieso niet mogenlijk dus. Ook niet als de app wel correct zou functioneren. 


De V8 heeft inderdaad geen gastnetwerk, dus dat gaat niet lukken met de Thuis app.


Kan ik deze dan omwisselen voor een v10?


Dit is niet mogelijk. Alleen als er een defect in de Experia Box zit en je hierdoor geen of een slechte verbinding thuis hebt kunnen we de Experia Box omruilen. De enige manier om nu een gastennetwerk te realiseren is het aansluiten van een eigen router of access pointop de Experia Box. 


Misschien kunt u de wifi tuner doen. En krijgt u misschien gratis 2 Experia WiFi's. Deze hebben tegenwoordig gastennetwerk. Doe de tuner op een plek in huis waar u slecht wifi hebt.

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Reageer