Skip to main content

Hallo. Ik heb sinds kort een samsung s24 ultra maar op wifi werkt WhatsApp niet vooral de foto's en video's wil die niet versturen ik krijg steeds deze melding in beeld en zodra ik switch naar 5g verstuurd die het wel. Iemand enig idee?

Ha @Giotje, welkom! Dat is onhandig 😞. Ben je er inmiddels achter waar het aan ligt? Heb je het betreffende wifinetwerk al eens ‘vergeten’ en vervolgens opnieuw verbonden? Maak je wellicht gebruik van een VPN, die dit kan veroorzaken? Heb je de laatste Android versie op je telefoon?


Ik heb exact hetzelfde probleem  (aanschaf S24 2 dgn geleden) @Marcia van KPN @Giotje . Ik gebruik inderdaad wel VPN. Voor aanschaf S24 had ik de S10, ook met VPN en toen GEEN problemen ondanks VPN.

Ook heb ik laatste update Android dus dat is het ook niet. Verder doet alles het prima, enige probleem is dus WhatsApp... 

 

Ik heb mijn VPN even uitgezet en dan lijkt het wel te werken, vervolgens VPN weer aangedaan... en ook dan blijft melding weg…

Ik begrijp er weinig van haha

Ik kijk het nog even aan 🙌

 


Gek dat het dan op je vorige telefoon wel werkte! Je kunt eens checken bij de VPN dienst of zij dit herkennen? Of wellicht wordt het benoemd in de Samsung Community!


Reageer