Skip to main content
Ik krijg deze melding sinds een paar dagen. Geen internet meer sindsdien. Heb geen enkel idee hoe dit ineens komt en hoe ik weer verbinding krijg
Hallo @Ronald Melisse, welkom! Wat onhandig dit 😞. Ervaar je dit met een draadloze of een bekabelde verbinding? En is dit op alle apparaten of op één bepaald apparaat? Welke Experiabox gebruik je en heb je deze al eens kort van het stroom gehaald? Wil je naast het beantwoorden van deze vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik of ik aan onze kant iets vreemds zie.
Hoi Marcia, inderdaad. Het is een draadloze verbinding en alleen mijn laptop heeft geen verbinding meer. Box moet ik thuis even opzoeken, maar deze is 1 jaar oud. Stroom heb ik al geprobeerd. ? Alles aangevukd ook. Gr ronald
Ik zie niet meteen iets vreemds. Als je je laptop bekabeld aansluit, dan ervaar je geen problemen? Er is op het forum een ouder topic met dit probleem, zou je die eens door willen lezen? Ik ben benieuwd of het met de daar gegeven tips weer werkt.
Heb je het inmiddels weer aan de praat gekregen?