Skip to main content
Beantwoord

wifi

  • February 23, 2020
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik ben al 10 jaar klant bij KPN, 3 in 1, glasvezel, maar zit nog steeds te emmeren met een internet snelheid van 10 mbps op zolder. Moet ik nu echt € 199,- betalen voor super wifi ??

Beste antwoord door Joep1965

Dan doe je toch echt iets niet goed. Slecht wifi is tegenwoordig echt niet meer nodig maar je moet er wel wat voor doen. Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

En lees dit een keer. Allemaal tips voor optimaal wifi https://forum.kpn.com/internet-9/oplossingen-voor-trage-en-wegvallende-wifi-490779

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 23, 2020

Dan doe je toch echt iets niet goed. Slecht wifi is tegenwoordig echt niet meer nodig maar je moet er wel wat voor doen. Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

En lees dit een keer. Allemaal tips voor optimaal wifi https://forum.kpn.com/internet-9/oplossingen-voor-trage-en-wegvallende-wifi-490779


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 25, 2020

@roeloo Welkom op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Vervelend dat je op zolder ‘slechte’ wifi ervaart. Je hebt 10MBps op zolder, welke internetsnelheid haal je in de rest van het huis? Joep geeft al een goed advies. Had je de Wifi Manager al eens doorlopen om je wifi te verbeteren in huis?

Zou je je gegevens alvast willen invullen in je profiel? Dan kan ik eventueel met je meekijken, mocht dit nodig zijn.  


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • March 14, 2020

@roeloo Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!