Skip to main content
Beantwoord

wifi

  • September 28, 2020
  • 6 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik heb de experiabox gereset maar heb nu geen wifi

Beste antwoord door Chrizziey

Heb je geen wifi versterkers oid aangesloten? Zoals de zwarte experia wifi of de witte superwifi? Zo nee, zou je dan is willen proberen wifi in te schakelen via de knop aan de zijkant (eerste knop onder de USB aansluiting)? Deze even vasthouden tot wifi begint te branden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • September 28, 2020

Hallo @Jacqkarman,

Welke experiabox heb je en brand het lampje bij wifi wel? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 28, 2020

Experia v9 . Het  lampje brand niet bij wirreless


Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • September 28, 2020

Heb je geen wifi versterkers oid aangesloten? Zoals de zwarte experia wifi of de witte superwifi? Zo nee, zou je dan is willen proberen wifi in te schakelen via de knop aan de zijkant (eerste knop onder de USB aansluiting)? Deze even vasthouden tot wifi begint te branden.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 28, 2020

Gedaan👍👍👍


Forum|alt.badge.img+16
  • September 28, 2020

Gedaan👍👍👍

Werkt het allemaal weer? 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 2, 2020

Hoi @Jacqkarman en welkom hier op het KPN forum! Als ik het goed begrijp, is het probleem inmiddels verholpen? Mocht ik je toch nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan vooral weten!