Skip to main content
Beantwoord

wifi

  • October 2, 2020
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Mijn experia wifi kastje is kapot. Kan ik een andere krijgen? Of hoe wordt dit opgelost?

Beste antwoord door Bia35bia

Het is inmiddels opgelost. Heb een nieuwe versterker ontvangen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • October 2, 2020

Is er helemaal geen leven meer in het kastje, of heb je het idee dat het kastje zijn werk niet goed doet? Gaat het om de router of een gratis versterker die je hebt gekregen?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 2, 2020

Het gaat om de versterker. Het lampje brand heel even en dan valt alles uit.

 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 6, 2020

Goedemiddag @Bia35bia en welkom hier op het KPN forum :)

 

Heeft de versterker eerder wel goed gefunctioneerd? En hoeveel van dit type versterkers (Experia Wi-Fi) heb je in gebruik? Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen; zou je daarom je forumprofiel in willen vullen? Alvast bedankt!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 6, 2020

Het is inmiddels opgelost. Heb een nieuwe versterker ontvangen.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 7, 2020

Goed om te lezen @Bia35bia en bedankt voor de terugkoppeling :) Omdat je probleem is verholpen, ga ik dit topic nu sluiten! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten.