Skip to main content

Beste KPN,

ik heb sinds 2 maanden  een abonnement internet en tv. Hierbij heb ik een extra WiFi ontvanger moeten aanschaffen omdat het internet op de 2de en 3de etage onvoldoende was. Nu zie ik vandaag een actie van kpn dat je bij een nieuw abonnement twv 199,- aan WiFi versterkers krijgt. Beetje mosterd na de maaltijd. Ik zou deze kosten graag terug zien dmv compensatie abonnementsgeld of terug storting.

ik verneem graag hoe kpn dit gaat oplossen.

wachtend op uw antwoord verblijf ik,

 

met vriendelijke groet,

marcel robart

Er valt niets op te lossen lijkt me. Ik ga er vanuit dat je ook een welkomstkorting of aanbieding hebt gehad. Als je vorige week een fles cola hebt gekocht en vandaag is de cola in de aanbieding heb je ook gewoon pech.


Welkom @M. Robart 

Nieuwe klanten krijgen normaal gesproken een welkomsbonus. Die heeft u waarschijnlijk ook gehad. Nieuwe klanten kunnen nu momenteel kiezen om hun welkomsbonus te laten liggen en in plaats daarvan te kiezen voor een setje KPN SuperWifi.


Toen u het abonnement afsloot, was die actie met de SuperWifi's er nog niet. U kunt nu niet alsnog aanspraak maken op deze actie. Zo werkt het nu 1maal.

Daarnaast: u heeft een welkomstbonus gehad van 3 of 6 maanden. Mensen die voor de SuperWifi's kiezen, krijgen geen welkomstbonus.


Hoi @M. Robart, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je de actie ziet als mosterd na de maaltijd. Er is echter niet veel aan te doen zoals de heren ook al aangaven. De nieuwe actie kwam te laat voor je. 😞 Jouw aankoop is hier niet meer naar aan te passen. Je bent akkoord gegaan met voorwaarden van jouw abonnement. Ik kan deze niet aanpassen.