Skip to main content
Vraag

Wifi beheren in MijnKPN lukt niet, loopt in rondje met KPN Thuis app

• 21 maart 2025
  • 4 reacties
  • 15 keer bekeken

Goedemorgen, al een tijdje heb ik problemen om in de app mijn wifi netwerk beheren gaat hij mij in de app doorsturen naar KPN thuis en zegt vervolgens dat ik de app moet downloaden maar ik werk al vanuit de app…

Cache geheugen al geleegd, app opnieiw geinstaleerd niets helpt. Kan dus niet meer mijn wifi netwerk beheren.

Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt voor bericht

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7505 reacties
  • 23 maart 2025

Hi ​@Garbrand! Goed dat je je vraag hier stelt.

Zou je eens willen inloggen op je modem? Mocht je toevallig de Box 12 hebben, dan vind je hier hoe je kunt inloggen op de Box 12
Eenmaal daar ingelogd ben ik benieuwd naar wat er onder de afbeelding van het modem bij de netwerkknopweergeven wordt. Klik daarop. Alle SuperWifi die je in die pop-up ziet, zijn over naar de nieuwe software. Staan daar alle wifi punten tussen die je hebt? 

Mochten ze daar niet allemaal tussen staan, doe dan het volgende: 

• Sluit de SuperWifi bekabeld aan op het modem.
  • Reset de SuperWifi
  • Wacht tot het lampje weer groen brand. Dit duurt ongeveer 15 minuten. 
  • Herstart het modem.
  • Laat de SuperWifi minimaal nog een half uur bekabeld aangesloten aan het modem. In deze periode zal de SuperWifi de update naar de nieuwe software doorlopen.
  • Daarna kan de SuperWifi losgekoppeld worden en op zijn normale plaats gezet worden.

Mocht het daarmee nog niet lukken, wil je dan laten weten welk modem je hebt en welke SuperWifi punten je gebruiker (wit of zwart)? Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 23 maart 2025

Helaas inloggen op modem lukt niet (meer) heb hem al gereset maar lukt niet. Inloggegevens kloppen niet meer.

Met de app Thuis was alles nog prima maar na de update werkt het dus niet meer...

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 23 maart 2025

De nieuwe KPN app blijft maar in een soort van loupe draaien. Stuurt me elke keer weer door naar de thuis app en die verteld dat ik de mijnkpn app moet downloaden maar daar werk ik in.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Dan raad ik je aan om een belafspraak te maken ​@Garbrand als het nog niet gelukt is. Mijn collega kan je modem dan op afstand resetten met jouw toestemming, hopelijk lukt het inloggen daarna wel en kom je uit de loop.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer