Skip to main content
Vraag

WiFi beheren met de Box 12 in Mijn KPN werkt niet "Oeps, probeer het later nog eens"

• March 26, 2025
  • 4 reacties
  • 25 keer bekeken

Als ik in mijn kpn. Wifi beheren aanklik zou ik mijn thuis netwerk moeten kunnen zien. Maar dat werkt niet krijg de melding Oeps probeer het later nog eens. Nou dat is al een dag of 8 zo. Ben kort geleden overgezet van koper naar glasvezel. Maar mijn thuisnetwerk is volgens de modem niets aan gewijzigd er staan er 4 aan oa  prive, gast, 2 G en 5 G. Iemand enig idee waarom dat ik dit niet via mijn kpn te zien krijgt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 28, 2025

Hi ​@Marrien, wat naar dat dit niet werkt. Ik denk graag mee. 

Zou je in de Mijn KPN app je thuis abonnement willen ontkoppelen? Als je dat hebt gedaan, zou je voor de zekerheid de app willen verwijderen, opnieuw installeren en daarna je thuis abonnement weer willen toevoegen? 

• Auteur
  • Helper
  • March 29, 2025

Oke thx  zover,  ik zie nu mijn verschillende wifi accounts  ik kan weer op de simpele manier bij de modem. Alleen de barcode voor verschillende wifi inlog mogelijkheden zie ik niet. Zelf de wachtwoorden worden niet zichtbaar. Staat wel een melding dat ik dan eerst een verbinding met prive of gast netwerk. Maar het vreemde ik zit gewoon op wifi. In principe kan ik wel wat zien maar ik kan er niet veel mee alleen verwijderen?

• March 29, 2025

Je bedoelt de QR code. Alleen het hoofdnetwerk kan je in de app instellen. Verder niets. De QR code daarvan zou je wel moeten zien. Kun je een schermafdruk plaatsen van wat jij ziet?

• Auteur
  • Helper
  • March 29, 2025

Â