Skip to main content
Vraag

Wifi blijft slecht

  • December 27, 2020
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Hi KPN,

 

Het wifi in huis blijft instabiel. Heb een aantal dingen geprobeerd en de wifi manager drie keer opnieuw aan het werk gezet. Verbinding komt niet boven de 9mbit op zolder - en daar werken we tegenwoordig veel. Wat kan ik doen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 2, 2021

Welkom op het forum @Bart . Wat is de uitkomst van de wifi manager? Wordt er apparatuur aangestuurd? Heb je al wifi versterkers van KPN in huis? Ik hoor graag van je!