Skip to main content

Mijn wifi blijft wegvallen op verschillende apparaten, dan pakt hij het wachtwoord daarna niet. Net met klantenservice geprobeerd te resetten, zelf ook gedaan via de reset knop. Alle apparaten verbinden daarna meteen met het netwerk zonder een wachtwoord in te voeren, dus is het modem niet gereset. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Heeft u versterkers? 


Ik heb 2 KPN wifi punten


Dan moet de wifi van de 12 uit anders heb je 2 netwerken.


Wat doet het WiFi lampje op de KPN Box? Is dat uit?


@Nick83 Het wifi lampje brandt groen


@Joep1965 Heb je enig idee hoe ik het netwerk van de KPN Box uitzet? En er zijn bekabeld allerlei dingen op het modem aangesloten (smart tv’s, KPN TV kastjes) blijven die allemaal wel werken dan ?


Het modem is wel gereset.  Echter KPN slaat je netwetknaam en wachtwoord op zodat je snel weer gebruik kan maken van je Wi-Fi. Aan de zijkant zit een knopje waar je wifi mee in en uit kan schakelen. Probeer dat eerst even.


Als ik op die knop klik, gaat het WiFi lampje een paar keer knipperen, maar daarna brandt het gewoon groen. Is dit goed ?


Nee het lampje wireless moet uit. Iets langer indrukken misschien? Als dat ook niet werkt gaan we het anders proberen. 


Apparaathulp KPN Box - KPN Box 12 - Ontdek het modem - Uitleg lampjes en knoppen | KPN


Yes ik heb de WiFi knop nu 10 sec ingehouden, het WiFi lampje is uit !


Goed gedaan! Nu zou je dus Wi-Fi kunnen hebben via de Wi-Fi versterkers.  Klopt dat?


Ja alle apparaten kijken het nu te doen op wifi! Bedankt ! 


Mooi!! Als je nog ergens tegenaan loopt dan helpen we je graag.