Skip to main content
Beantwoord

WiFi boven niet goed na verhuizing

  • February 23, 2020
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik ben verbaasd. Net verhuisd, installateur gehad en conclusie was dat wifi boven niet best was. Nooit gesproken over mogelijkheid van versterkers etc. 
 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je reactie aangemaakt

Beste antwoord door Joep1965

Heb je de wifimanager al gedaan?? https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 23, 2020

Heb je de wifimanager al gedaan?? https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 23, 2020

Ik ben verbaasd. Net verhuisd, installateur gehad en conclusie was dat wifi boven niet best was. Nooit gesproken over mogelijkheid van versterkers etc. 

Als er geen kabels naar boven liggen, dan hebben versterkers ook niet veel zin...


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @PLE, lastig dat de WiFi verbinding boven na je verhuizing minder goed is. Ik vermoed wel dat de monteur naar de situatie bij jou thuis gekeken heeft, en daarom dingen wel of niet benoemd heeft, maar ik snap wel dat je wilt weten wat de mogelijkheden zijn.
 

Heb je de wifimanager al gedaan?? https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

Heb je de tip van Joep al kunnen proberen? De WiFi tuner kan je goed helpen met het verbeteren van de WiFi verbinding en met wat de mogelijkheden zijn. We horen graag wat er uit gekomen is.