Skip to main content

Als ik in mijn Experia V10 kijk via: status → wifi-tab → geavanceeerd → WiFi client status, dan zie ik 7 clients, terwijl ik zeker 20 clients zou moeten zien… Waar is de rest ?

Kan je hier ook een soort van “history” zien waarbij connected devices die nog niet door de DHCP timer zijn gedelete nog zichtbaar zijn?

Hoi@mhans. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je niet alle actieve clients te zien krijgt. Het is mogelijk dat niet alle clienst worden weergegeven. Smartphones of tablets in slaapstand houden de verbinding niet actief. Wanneer je in het tabblad ‘Status’ op ‘Geavanceerd’ klikt en daarna op ‘WiFi’, zie je onderaan de WiFi client status. Helaas is het niet mogelijk om de geschiedenis op te vragen. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!

 


Klopt, ik heb daar gekeken, en ik had op dat moment meer dan 10 devices aktief, maar zag er maar 7, ben nu niet thuis en zal het nogmaals doen, jammer dat de IDLE devices niet te zien zijn. Kan ik ook niet ergens de DHCP leases zien? Die heb ik op een week gezet, zou ergens zochtbaar moeten zijn, toch?

Dank je.


Kan ik ook niet ergens de DHCP leases zien? Die heb ik op een week gezet, zou ergens zochtbaar moeten zijn, toch?

Volgens mij kan je dat hier bekijken. 

 


Indien er xperia wifi of andere ap’s aan het netwerk hangen, dan kan het zijn dat sommige devices als bekabeld aangesloten zijn gelabeld. Deze zullen dan gekoppeld zijn aan de poort waar betreffend ap aan hangt.


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden. 


Ja is beantwoord.

ik was bezig met een ander probleem dus had geen antwoord gestuurd.

dank je


Graag gedaan @mhans!:relaxed:


Reageer