Skip to main content
Beantwoord

Wifi doet het niet goed

• September 25, 2021
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Hermpie1949
Nieuwkomer

Hallo ik heb drie WiFi punten maar al een paar dagen geeft het steeds aan dat het internet het niet doet.

ik heb al van alles geprobeerd maar het werk nog steeds niet goed dus wat ik mij afvraag is het modem soms defect.

groet 

H Dekker

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Hermpie1949, welkom! Wat jammer om te lezen dat je wifi het niet goed doet. Ik ben ook heel benieuwd naar het antwoord op de vragen die JanD stelt. Daarnaast kan je de Wifi Manager eens doorlopen en een kijkje nemen in het topic dat we hebben over oplossingen bij trage en wegvallende wifi. We helpen je graag verder! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• September 25, 2021

Hallo @Hermpie1949 ,

• heb je een glas- of een koperverbinding
  • welk merk en type modem heb je
  • welk merk en type wifipunten heb je
  • indien de wifipunten van KPN, de vierkante witte, de vierkante zwarte of de witte ronde

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 26, 2021

Ha @Hermpie1949, welkom! Wat jammer om te lezen dat je wifi het niet goed doet. Ik ben ook heel benieuwd naar het antwoord op de vragen die JanD stelt. Daarnaast kan je de Wifi Manager eens doorlopen en een kijkje nemen in het topic dat we hebben over oplossingen bij trage en wegvallende wifi. We helpen je graag verder! 

Hermpie1949
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 29, 2021

Die wifi doet het weer goed.

Bedankt voor de hulp..