Skip to main content

Hallo,

we hadden de stroom er even af en daarna krijgen we de wifi niet meer aan.

ik heb hem twee keer gereset, maar hij blijft in een soort cirkeltje laden.

uit, dan van en groen lampje naar drie groene lampjes en dan weer naar rood en dan weer uit.

maar hij doet het nog steeds niet.

wat in ik hier verder aan doen? 

Hallo @Huurman , welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen en gebruik je ook eventuele (KPN) wifipunten?

Hoi @Huurman 

Je kunt het beste even de storingsdienst van KPN bellen.
Een medewerker kan dan jouw glasvezelnetwerk tussen de wijkcentrale en jouw woning doormeten, om te zijn of er eventueel problemen zijn.
Ook kan de medewerker gelijk het KPN Modem uitlezen, om te zien of deze eventueel defect is geraakt, want daar lijkt het namelijk wel op zoals je het nu omschrijft.

Telefoonnummers:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

De Storingsdienst is bereikbaar:

• 24 uur per dag, en 7 dagen in de week direct bereikbaar (inclusief de feestdagen)

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Ik heb een storing.

Welkom op de community @Huurman. Bij een storing zoals dit is het inderdaad het makkelijkste om telefonisch contact met ons te hebben. Via die weg kan er direct met je meegekeken worden. Je kunt daarvoor een terugbelafspraak maken via onze website.

Je hebt nog niet genoemd wat voor modem en/of Wifi versterkers je hebt, daardoor is het moeilijk meedenken. In onze Kennisbank hebben we meerdere artikelen die je hierbij mogelijk kunnen helpen.

Reageer