Skip to main content

Ik heb een experiabox V10 en mijn wifi en internet verbinding valt steeds uit wanneer ik het sonos systeem aan heb.

Alles geprobeerd. vele male helpdesk gebeld en monteurs in huis gehad.

Kunnen het niet oplossen.

Kan iemand me helpen? 

Hi @Jeroenvan den Akker, ik begrijp dat je al van alles geprobeerd hebt, maar dat jouw WiFi verbinding toch blijft wegvallen wanneer je jouw Sonos box(en) gebruikt. 

Als ik de oplossing had, dan had ik je die graag gegeven. Ik hoop dat je hier op het forum of anders elders online toch achter een oplossing komt. Mocht je iets vinden, laat het ook dan hier vooral weten, mogelijk zijn andere bezoekers er dan ook weer mee geholpen. 


Ik heb gehoord bij sonos dat je dan de speakers moet bekabelen schijnt het probleem op te lossen. De wifis storen mt elkaar...ik heb het nu in testfase lopen.


@Marcoootje13 Dat is interessant, dankjewel voor het delen van deze tip en informatie! Misschien dat @Jeroenvan den Akker daar ook mee verder kan. En ik ben benieuwd hoe deze testfase bij jou afloopt :slight_smile: Voel je vrij om je bevindingen hier te delen.


ik denk dat de sonos booster zorgt voor het probleem. want dat maakt een eigen sonos network. 

zonder sonos booster de speakers bekabelen of op wifi. zou dan goed moeten werken.