Skip to main content

Bijna elke dag valt de wifi en tv weg, als in vastlopen en geen internet.

Ik heb al mijn apparaten opnieuw verbonden met de wifi maar geen verbetering.

Ook het modem meerdere malen gereset ook de wifi spots gereset. 

Maar nog steeds geen verbetering omtrent tv en internet.

Modem is een Experiabox V10 

 

Mocht er meer info nodig zijn hoor ik het graag.

Hallo @isake welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen en welk merk en type (KPN)?) versterkers gevbruik je? Indien versterkers van KPN, heb je dan wèl de wifi op de V10 uit staan?


Hallo @isake welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen en welk merk en type (KPN)?) versterkers gevbruik je? Indien versterkers van KPN, heb je dan wèl de wifi op de V10 uit staan?

 

Merk en type tv decoder is: Arcadyan model type HMB2260 V2

gebruik indd KPN super wifi spots (wit) 

De wifi op de V10 staat nog aan maar de tv valt ook weg stilstaand beeld, hapering. 

Heb ook de wifi wel eens uit gezet op de modem zelf maar geen verbetering

 


Hallo @isake bij gebruik van een KPN versterker behoort de wifi op de modem (automatisch) uit te gaan.

De wifi op de modem kan (nog) niet samenwerken met de wifi van de versterker en kan dus problemen geven als ze beide aan staan.

Is de tv-decoders rechtstreeks bekabeld aangesloten aan de modem of anderszins?

Is de versterker bekabeld aangesloten aan de modem?

Heb je de wifimanager van KPN la eens gedraaid?

 

 


De WiFi op de modem gaat niet automatisch uit bij gebruik van de KPN versterker.

De tv decorders zijn bekabeld aangesloten rechtstreeks in de modem.

De WiFi versterkers zijn ook bekabeld aangesloten.

Ik heb de wifimanager ook geprobeerd maar geen verbetering 


Hallo @isake dan zou ik alsnog handmatig de wifi op de modem uitzetten en geef de tv decoder eens een 'frisse start'.

 


@isake Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je verbinding steeds wegvalt. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld en kon daarom een aantal metingen uitvoeren. 

Vanuit onze kans meet ik geen wegvallende verbindingen. 

De kans is dan ook groot dat het binnen je eigen netwerk niet helemaal goed gaat. 

Allereerst zou ik de tip van @JanD opvolgen. 

Hallo @isake dan zou ik alsnog handmatig de wifi op de modem uitzetten en geef de tv decoder eens een 'frisse start'.

 

En hoe ziet je netwerk er verder uit? 

Maak je naast de wifi versterkers bijvoorbeeld ook nog gebruik van andere apparatuur in je netwerk? Bijvoorbeeld een switch of een draadloze verbinding set?