Skip to main content
Beantwoord

Wifi en tv verbinding vallen regelmatig uit [Box 12/SW1]

• April 28, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Sinds kort valt wifi even uit. Telefoons springen op 5G en de tv geeft regelmatig code stb-nmc 400 aan. ¾ keer per avond. Ik heb een box 12 en 2 superwifi1. De superwifipunten heb ik gereset naar fabrieksinstellingen en opnieuw aangemeld. Het wifipunt boven was groen maar springt spontaan naar oranje. De stroom eraf of de resetknop indrukken van de box 12 of de Arris vip5202 helpt niet. Met de wifimanager etc kom ik niet verder.
Het lijkt erop of er iedere keer een korte onderbreking is maar weet niet hoe ik dit kan oplossen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@SimonvdB, welkom op onze community! 
Hoe heb je je superwifi punt aangesloten zitten op je experiabox?
Als de verbinding wegvalt, wat gebeurt er dan met de lampjes op je superwifi punt? En op de experiabox?

Als je inlogt op je experiabox, zie je dan de nieuwe software? En als je daar inlogt, zie je dan je superwifi punt ook staan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@SimonvdB, welkom op onze community! 
Hoe heb je je superwifi punt aangesloten zitten op je experiabox?
Als de verbinding wegvalt, wat gebeurt er dan met de lampjes op je superwifi punt? En op de experiabox?

Als je inlogt op je experiabox, zie je dan de nieuwe software? En als je daar inlogt, zie je dan je superwifi punt ook staan?