Skip to main content

Ik heb al jaren Kpn wifi en nooit echt problemen gehad.

Echter sinds een week of twee hebben zeker 3 iphone mobieltjes last van dat de wifi wegvalt en er weer om het wachtwoord gevraagd wordt. Soms volstaat het wachtwoord intypen om weer verbinding te krijgen maar soms kan het apparaat geen verbinding maken. Dit gebeurd meerdere keren per dag en is erg vervelend en we zitten nu dus erg vaak op 4g te internetten.

Ik maak gebruik van de V10 modem en heb van die zwarte wifiversterkers bekabeld.

Ik heb de manager al doorlopen en ook heb ik de modem een reset gegeven maar het helpt allemaal niks.

Zeer frustrerend want elders hebben we deze problemen niet.

Ik hoor graag wat de oplossing is.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Is de WiFi op de v10 uit?

 


Ja die is uit want deze is overgenomen door de wireless kastjes. Nu ik dit typ sta ik bij de router en krijg ik weer de wachtwoordmelding en vervolgens geen wifi.


Hoi @gajheine, wat gek dat de verbinding op je iPhones sinds kort steeds wegvalt. Gebeurt het alleen op de iPhones of ook op andere apparaten? Werkt de wifi verbinding op andere apparaten goed?

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat als je je zwarte wifi versterkers tijdelijk zou afkoppelen, en het tijdelijk met alleen de wifi van de Experia Box test. Als het dan goed gaat, is het verstandig om de zwarte wifi versterkers volledig te resetten en opnieuw te installeren. 


Heeft u naast de zwarte Experia WiFi's ook nog andere versterkers, accespoints of repeaters in huis?