Skip to main content

Onlangs een nieuwe modem ontvangen. 
Onze WiFi Experia versterkers, 3 stuks, nemen niet het nieuwe netwerk over. Ze hebben nog steeds het oude netwerk en zenden deze uit, terwijl de oude modem al bij kpn ligt. 
Met resetten gebeurd er niets en 3 uur bellen met kpn heeft helaas ook nog niet tot het juiste antwoord geleid. 
Bij het inloggen van de WiFi Experia versterkers krijgen we de melding dat het niet het juiste wachtwoord is. 
We hebben nu alleen beneden WiFi en boven dus door gebrek aan werkende versterkers niet. Help! 

http://192.168.2.150 hiermee kunt u inloggen op de experia wifi. Het password gebruiken wat achterop de experia wifi staat waarvan het blauwe ledje knippert. Hier kunt u dan het ssid aanpassen. Overigens moet de wifi van de experiabox uit met uitzondering van de v10a.


Overigens moet de wifi van de experiabox uit met uitzondering van de v10a.

Maar dat gebeurt vanzelf zodra de eerste EW gekoppeld wordt aan de EB. Verder d8 ik dat ook bij de BOX 12 de Wi-Fi blijft functioneren bij koppeling van een EW.


De box 12 werkt nog niet goed samen met de experia wifi's. Dat zal waarschijnlijk bij de volgende update gebeuren.


Welk nieuw modem heeft u nu? Welk model?


Thanks voor het meedenken en snel antwoorden Joep! 
Het is nu zowaar gelukt! Het werkt (tot op heden)!

Onze dank is groot. :-)

We hebben de box 12 met de WiFi Experia en we weten niet goed wat we nu anders hebben gedaan, maar het werkt! 


En voor het beste resultaat wel de wifi van de box 12 uitzetten hoor. Dan heeft u door het hele huis goed wifi. graag gedaan.


De box 12 werkt nog niet goed samen met de experia wifi's. Dat zal waarschijnlijk bij de volgende update gebeuren.

OK, dat wist ik niet zeker. Ik heb pairbonding dus iets anders dan een V10 kan bij mij niet.