Skip to main content
Beantwoord

Wifi Experia V10 valt steeds weg sinds vandaag

  • August 26, 2020
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Sinds vandaag valt de wifi op Experia v10 steeds weg. Na herstart gaat het even goed, maar daarna valt het weer weg. Ik dacht eerst dat het aan de storm van vandaag lag :/

Beste antwoord door Sesther

Hoi Thomas! Ik had inderdaad alles doorlopen, niets hielp... Monteur is vrijdag al langsgeweest en vooralsnog lijkt het opgelost! Bedankt voor je reactie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Sesther, welkom op het forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Heb je ook de online wifimanager  recent doorlopen en kun je toelichten hoe je alles hebt aangesloten?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 31, 2020

Hoi Thomas! Ik had inderdaad alles doorlopen, niets hielp... Monteur is vrijdag al langsgeweest en vooralsnog lijkt het opgelost! Bedankt voor je reactie.