Skip to main content
ik heb boven een wifi kpn versterker staan met een aansluiting op de experia box de ander gaat naar mijn interactieve Tv kastje nu zou ik b.v. er een utp hub aan willen zetten op de plaats van de tv om zo ook de computer te kunnen aansluiten Dus op de hub komt tv en computer is dit mogelijk?
Hoi Machinist, welkom hier.



Je hebt dus een kabel lopen vanaf de Experiabox naar een KPN versterker en vanaf daar weer verder naar een televisieontvanger? Gaat het om deze versterker? Zolang de switch IGMP snooping ondersteunt moet dit kunnen, deze is hier geschikt voor.



Is alles zo duidelijk?
Hartelijk dank voor deze snelle reactie, kan ik de switch dan direct op de modem Experia box aan sluiten en dan de wifi versterker tv en pc op de box of moet dit toch via de 2 de aansluiting van de wifi versterker( uit proberen zou ik zeggen ) ben ik gebonden aan dit merk of komt ieder ander goed merk voor in aanmerking als zij maar igmp snooping voldoen neem ik aan .
Zelf nooit in die volgorde getest maar kan niet bedenken waarom niet, in theorie in ieder geval. 😉 Je zit niet vast aan het merk hierboven zolang snooping maar wordt ondersteund. Ik noemde het puur voor het gemak.
e.e.a. is me duidelijk ga het proberen hartelijk dank voor de reactie !
Hartelijk dank voor deze snelle reactie, kan ik de switch dan direct op de modem Experia box aan sluiten en dan de wifi versterker tv en pc op de box of moet dit toch via de 2 de aansluiting van de wifi versterker( uit proberen zou ik zeggen ) ben ik gebonden aan dit merk of komt ieder ander goed merk voor in aanmerking als zij maar igmp snooping voldoen neem ik aan .

Ik heb dit exact zo de netgear gs105e aan de Experia daaraan de slimme tv, de Experia Wifi en het TV kastje werkt prima. Ik moest dit wel zo doen omdat de EW niet genoeg uitgangen heeft.
Alles werkt prima netgear switch aangeschaft kabels getrokken every body happy!

Hartelijk dank voor de adviezen
Fijn om te lezen en graag gedaan uiteraard. 🙂