Skip to main content

Hallo,

heb nu 3 WiFi versterkers van kpn gekregen kan er 1 aansluiten op de modem v9 mijn vraag is kan ik de andere aansluiten tussen mijn tv kastje en de dvs adapter kan namelijk geen ethernetkabels doortrekken of geeft dit teveel storing????

Gewoon proberen. Kan wel. Maar het is niet ideaal. Je ziet vanzelf of het werkt.


Ik denk dat andere leden jou beter kunnen informeren maar ik dacht dat de wifi van de v9 niet werkt als je een wifi adapter hebt aangsloten. Daarmee verplaatst je dus het wifi bereik ten opzichte van de eerdere opstelling.

 

ik dacht dat je op de wifi versterker een tv kastje kan aansluiten, dus dan vanaf het modem (v9) een kabel aansluiten op de wifi versterker en op deze versterker dan je tv kastje aansluiten. als er vanuit het modem een kabel gaat naar de powerline adapter dan kan je aan de andere kant een nieuwe versterer aansluiten op het stopcontact en hierop ook weer een tv kastje plaatsen. 

 

ik hoop dat iemand mijn verhaal kan bevestigen of ontkrachten.


Ik denk dat andere leden jou beter kunnen informeren maar ik dacht dat de wifi van de v9 niet werkt als je een wifi adapter hebt aangsloten.

Klopt. Dat WiFi word dus over genomen door de versterker die rechtstreeks op de Experiabox aangesloten word.

ik dacht dat je op de wifi versterker een tv kastje kan aansluiten, dus dan vanaf het modem (v9) een kabel aansluiten op de wifi versterker en op deze versterker dan je tv kastje aansluiten. als er vanuit het modem een kabel gaat naar de powerline adapter dan kan je aan de andere kant een nieuwe versterer aansluiten op het stopcontact en hierop ook weer een tv kastje plaatsen. 

Klopt.

 


Reageer