Skip to main content

Vandaag de experiabox v10a gëinstalleerd. Telefoons van mijn vrouw, de kids, onze tv én de laptops hebben allemaal goede wifi. Mijn Fairphone 2 gooit de wifi er al enige helaas steeds uit. Eenmaal eruit, pakt hij niet meer vanzelf op. 

Op internet lees ik in wat oudere topics dat meer eigenaren van een fp2 dit probleem hebben. De tips die ik heb gekregen, hebben het euvel vooralsnog niet opgelost, maar wellicht is er een actuelere oplossing.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

B. Arends

Wellicht het vermelden waard dat ik dit probleem bij onze vorige provider niet had. 


Welkom op het forum @B. Arends!

Wat een vreemd probleem, de Fairphone lijkt het dus niet zo lekker te doen met de huidige wifi configuratie van de V10A :slight_frown: Dat alle andere apparaten het goed doen, geeft in ieder geval aan dat de wifi zelf in orde is. Wellicht helpt het om het signaal een beetje bij te schaven, zodat de Fairphone er makkelijker mee verbonden kan blijven. Zou je de Servicetool voor het wijzigen van je wifi kanaal eens willen doorlopen? Als je het kanaal wijzigt wordt het wifi signaal op een andere frequentie uitgezonden waar de Fairphone misschien beter mee overweg kan :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!