Skip to main content

Ik heb een experiabox v10, voorheen had ik een vt10a maar daar had ik verbindingsproblemen mee, nu is het probleem in de v10 dat het gewone netwerk en het gewone wifi netewerk goed werken alleen het wifigasten netwerk werkt niet, hij ziet hem wel tussen de verbindingen staan maar als ik wil inloggen op dit netwerk geeft hij een fout dat er geen internet beschikbaar is.

 

ik heb al telefonisch met de helpdesk door alle instellingen gelopen maar zonder resultaat.

U heeft geen versterkers? 


Heb je de experiabox al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?


geen wifi versterkers, en de modem al een keer terug gezet naar de fabrieksinstellingen, maar helaas ook zonder resultaat


Is het nog gelukt @Nieuwkoop Paprikas ? Ik zou je anders willen adviseren om het netwerk helemaal opnieuw in te stellen. In dit topic kun je daar alles over nalezen. Zou je anders ook even jouw profiel ook kunnen aanvullen? Dan kan ik met je meekijken!


@Nieuwkoop Paprikas Goedemorgen! Ik heb al een tijdje geen bericht meer voorbij zien komen. Ik ga er vanuit dat je het hebt weten op te lossen maar mocht je nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag! 


Beste remco, excuus voor de late reactie,

Ik kon niet inloggen in dit topic tot nu. 

Het is helaas niet opgelost, wel heb ik telefonisch contackt gehad en daarin bleek dat in de v10 het gastennetwerk niet meer werkt door de updates die aan het modem zijn gedaan, is mij laten vertellen .

 

Mvg Joeri 


 Het gastnetwerk van mijn v10 wordt nog steeds volop gebruikt.


Heeft u misschien Sneller Internet Buitengebied?


Dat zou kunnen inderdaad, het zou wel mooi zijn als het wil werken. 

 

Wij hebben inderdaad sneller internet buitengebied met 4g modem.


Ja dan werkt het gastnetwerk inderdaad niet helaas.


Aha, dus dan klopt het antwoord wel:grinning:

Nou is de vraag denk bij deze opgelost. 

Mischien bij een latere firmware update dat dit dan wel mogelijk kan zijn. 

 

Alvast bedankt allemaal. 

 

Mvg Joeri 


@Nieuwkoop paprika's Fijn dat de oorzaak dan in beeld is. Ik heb daar inderdaad op de korte termijn dan nog geen oplossing voor 😞 . Ik wens je een fijn weekend verder!


Reageer